Trzy ciekawe rozwiązania dla Twojego biznesu
Szukasz sposobu na przyciągnięcie uwagi klienta i zainteresowanie go swoją ofertą? Mamy dla Ciebie trzy propozycje, o których prawdopodobnie jeszcze nie słyszałeś. Dzięki nim wyróżnisz się na tle konkurencji i zapadniesz na dłużej w pamięci swoich klientów. Co więcej, te sposoby wcale nie są drogie, a pomogą Ci osiągnąć cele biznesowe.
Wyróżnij swój punkt sprzedaży
Prowadzisz biznes, w którym Twój klient może przyjść bezpośrednio do punktu sprzedaży i zapoznać się z Twoją ofertą? Świetnie! Daje Ci to wiele możliwości, aby zwrócić uwagę potencjalnego klienta na Twój lokal. Oczywiście kluczowa będzie lokalizacja, ale nawet pozornie niekorzystne miejsce niech nie ogranicza Cię w stosowaniu nieszablonowych rozwiązań. Możesz wyróżnić swoje wnętrze kolorem, którego odcień stworzysz sam. Najlepiej sprawdzą się do tego farby Pantone ze względu na szeroki wybór kolorów oraz pomoc profesjonalistów w tym temacie. Efekt nada indywidualnego charakteru Twojemu wnętrzu i z pewnością będzie elementem wyróżniającym Twoją firmę.
Gratis dla klienta w ciekawej formie
Zastanawiasz się, jak zachęcić klientów do zakupów w Twoim sklepie? Niezależnie od tego, czy prowadzisz sklep stacjonarny, czy internetowy do każdego zamówienia możesz dodać ciekawy gratis. Zdecyduj, czy będzie to forma niespodzianki dla konsumenta, czy poinformujesz go przy składaniu zamówienia, jaki prezent otrzyma. Wybierz produkt pasujący do profilu Twojej firmy i zadbaj o jego nietuzinkowy charakter. Pomoże Ci w tym grawerowanie laserowe, które można wykonać na niemalże każdym materiale. Grawer prezentuje się estetycznie i jest trwały. Wystarczy, że będzie to niewielki breloczek lub pudełko z logo Twojej firmy, a taki przedmiot możesz zaliczyć jako część akcji promocyjnej Twojego biznesu.
Zadbaj o detale w produktach
Zwróć uwagę na to, czy Twój asortyment jest dopracowany. Klienci lubią estetycznie wykonane produkty, ponieważ to świadczy o ich wysokiej jakości. Sposób pakowania powinien uwzględniać odpowiednio dobrany materiał oraz formę. Dobrze, jeśli rozmiar opakowania będzie dopasowany do wielkości sprzedawanego towaru. Należy rozważyć kwestie ekonomiczne i ekologiczne, do których klienci dziś przywiązują bardzo dużą uwagę. W samym produkcie, jak i opakowaniu można przemycić ciekawe akcenty, np. kolorystyczne, związane z daną marką. Dobrym przykładem jest kapitałka introligatorska, której kolory można dobrać zgodnie ze swoimi upodobaniami. Będzie to bardzo subtelne odniesienie do firmy i jej identyfikacji wizualnej.